Reklama
  • Poniedziałek, 6 marca (08:00)

    Problem z niewykorzystanymi punktami w karnetach narciarskich

Podczas sylwestrowych ferii byłam z rodziną na nartach w Beskidzie Sądeckim. Jeden dzień korzystaliśmy ze stacji w Tyliczu – kupiliśmy karnety punktowe. Syn jednak poczuł się źle, postanowiliśmy wrócić do domu. I co się okazało? Kasjerka powiedziała, że w tym ośrodku pieniędzy za niewykorzystane punkty się nie zwraca – pisze pani Anna.

Nie można odmawiać zwrotu pieniędzy za niewykorzystane punkty na karnecie narciarskim. Jeżeli wykupimy w kasie za dużo punktów i nie wykorzystamy ich do końca dnia lub do końca pobytu w ośrodku narciarskim, mamy prawo do odebrania nadpłaty. I nie zmienia tego faktu ani wywieszka na kasowym okienku, ani informacja na stronie internetowej.

Kupując karnet punktowy, płacimy za poszczególne wjazdy, a każdy z nich stanowi odrębną usługę. A według Kodeksu cywilnego płacimy tylko za świadczenia zrealizowane (art. 379, 385). W dobie karnetów elektronicznych łatwo wyliczyć z ilu wjazdów skorzystaliśmy, z ilu nie. Jeśli spotkamy się z odmową zwrotu opłat za niewykorzystane przejazdy, zgłośmy ten fakt powiatowemu rzecznikowi konsumentów.

Reklama

Świat & Ludzie

Zobacz również

  • Prowadzę niewielką firmę. Opłacam pracownikom kurs angielskiego, bo znajomość języka obcego jest niezbędna w naszej działalności. Czy w takim przypadku wydatki z tym związane mogę zaliczyć do... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.