Reklama
  • Środa, 8 marca (15:05)

    T-Mobile Polska z karą – 15 mln!

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ukarał T-Mobile Polska za włączanie płatnych usług „Grania na Czekanie”, „Szafa Gra” i „Prenumerata” bez wyraźnej zgody klientów. Usługi te na początku trwania umowy oferowane były bezpłatnie. Jednak jeśli ktoś po tym „promocyjnym” okresie nie wysłał SMS-a z wolą rezygnacji – miał je automatycznie przedłużane, ale już odpłatnie.

Zdaniem UOKiK operator łamał w ten sposób przepisy konsumenckie. Według nich na przedsiębiorcy ciąży obowiązek uzyskania wyraźnej zgody klienta na każdą dodatkową płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki wynikające z umowy. Bardzo często przy podobnych decyzjach UOKiK nakazuje zwrot niesłusznie pobranych opłat. Niestety, w tym przypadku nie możemy na to liczyć.

Reklama

Świat & Ludzie

Zobacz również

  • 1. Wydawana przez NFZ karta ubezpieczenia zdrowotnego EKUZ zapewnia pokrycie kosztów leczenia w krajach Unii zgodnie z obowiązującymi w nich przepisami. A to oznacza, że niektóre z tych kosztów,... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.